meikejelle.reismee.nl

Welkom!

Hallo en welkom op onze reislog!

Hier zullen wij af en toe een update doen van onze rondreis door Europa.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar we zijn geweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Meike & Jelle

Reacties

Reacties

peter

mooie opzet leuk initiatief
ik hoop nog veel goede reisverslagen van
jullie te mogen lezen veel plezier en een goede reis
groet Peter

gea

spannend om te lezen hoe en wat jullie beleven .
erg leuk om te zien hoe jullie ermee bezig zijn .
pfff knap hoor .veel succes met de bus en een goede ,veilige reis. geniet ervan heel veel plezier!!!!

groetjes gea

Nathalie

aaaaah ik ga jullie missen!:(

Els

Hoi Meike en Jelle,

Wij wensen jullie een hele goede reis met veel boeiende en spannende verhalen toe. Geniet van de verschillende culturen binnen ons mooie Europaatje!
Goede reis!!
Dikke kus van ons allen hier.

bea

he Meike en Jelle,

Nou we hebben ons aangemeld hoor. Kom maar op straks met die stoere reisverhalen. En wie weet komen we elkaar nog ergens tegen in juni. Heel veel plezier alvast.

Marc Neijts

Ben benieuwd naar alle avonturen en verhalen! een mooie reis toegewenst en kom gezond terug.

Marc

Robin & Marije T3bussers

Hey luitjes,

Leuke site en een nog leukere uitdaging. We zijn erg benieuwd naar jullie reis ervaring met da bus. Wij weten hoe het is en wensen jullie enorm veel plezier toe. We melden ons nog ff aan voor de reisverslagen.

Goeie reis en hij de bus heel ;-)

Robin en Marije

bep

hallo Meike en Jelle,ik wens jullie een goede reis en heel veel plezier en geniet ervan.Bep

Jan en Ineke

Hallo Jelle en Meike,

We wensen jullie een prachtige reis toe met heel veel mooie ervaringen.
We vinden het leuk om via de site een beetje met jullie mee te reizen en deelgenoot te zijn van jullie spannende (nou ja niet te spannend hoor!!)avonturen!
Héél veel plezier een goede reis toegewenst,

Jan en Ineke en een dikke poot van Barend die ook dol is op reizen met onze camper!!!

Ria Grootoonk

Ik moet nog met het lezen beginnen, maar weet nu al dat ik niets wil missen. Veel plezier samen!

marc

Dag Jelle en Meike,
leuk om jullie reis zo te volgen. Janke en ik kijken al uit naar ons kleine frankrijk rondreis. Niets in vergeleiking met jullie trip maar toch!
IK heb nog wel een tip voor jullie. Ik zag dat jullie van plan zijn om via Albanie en kroatie terug te komen. Met Kroatie heb ik geen probleem maar met Albanie wel. Dat land is straatarm en staat bekent als een niet zo goed georganiseerd land. Als het mogelijk is zou ik een alternatieve route zoeken en daarbij Roemenie en Bulgarije vermijden. In idergeval heel veel plezier en kom gezond weer thuis

Jelle en Meike

Hoi Marc, Bedankt voor de tip, die wisten wij ook al... en we hebben ook al zitten kijken of we anders kunnen rijden maar dat lukt niet echt, we willen Albanie in een dag overkruisen (wat kan, het land is niet zo groot) en dan meteen de punt van Kroatie induiken! Hoe is het thuis? Groetjes aan Janke en liefs!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!