meikejelle.reismee.nl

ai ai ai...

Hallo allemaal,

Zoals de meesten wel wisten, was het de bedoeling om morgen (13 april) te vertekken. Helaas is er het een en ander voorgevallen, waardoor we ons vertek nog even moeten uitstellen (shit). Het zit namelijk zo:

Zaterdag wilden we de laatste puntjes op de 'i' zetten. De bus hebben we toen voor het grootste gedeelte ingepakt. Ook was een rem die piepte, dus die gingen we nakijken. Maar wat bleek nou; de rem zat vast en moest uitelkaar. Dit is inmiddels weer opgelost, en toen toonde zich (hoe kan het ook anders)er een nieuw probleem: Er zit speling op de stuur inrichting. Morgen rijden we even langs de garage zodat we het probleem wat beter kunnen bekijken. Hopelijk valt het mee en kunnen we zo snel mogelijk nieuwe onderelen krijgen en het probleem oplossen. Oja, en dan nog 'even' een temperatuur meter repareren en gaan met die banaan!

Cool

De reisverhalen laten dus nog even op zich wachten... maar we vertrouwen erop dat we zo snel mogelijk weg kunnen!

we houden julie op de hoogte!

groetjes Jelle en Meike

Hsnneke

Hallo

Meike en Jelle eindelijk op reis !!
wat een afscheid zeg !!
en vanmiddag om 12.30 waren jullie al in Maastricht en wat ik toen begreep snorde het bussie er lustig op los !
Wij vertrekken vanavond met ons busje naar Sandstedt bij Bremerhaven om Sterre weg te brengen voor ehaar weekje harphotel bij Assia Cunego

Goede reis en veel liefs Hanneke

Nathalie

oooeee jullie zijn nu echt onderweg?!! aaah ik ga jullie misssen!!
heeel veeel plezier! geniet ervan!!
xx