meikejelle.reismee.nl

Nog een maand!!

Hallo allemaal,

Over een maand zullen wij vertrekken op rondreis door Europa voor 3 tot 4 maand.

Dit zijn de landen die we willen gaan zien:

De laatste dingen rondom de bus worden geregeld.. gas en water aansluiten, elektra voor mekaar maken, etc... Zodat we straks van alle gemakken zijn voorzien en niet voor verassingen komen te staan.

De bus is nu zo goed als af, op een paar dingen na (oliekoeler moet nog worden gemonteerd, nieuwe schokbreker, kastje timmeren en schilderen, tafeltje maken, ontluchten).

We zijn ons nu ook meer op de reis zelf aan het richten, en wat daar allemaal voor geregeld moet worden; reisverzekering, autoverzekering, inventaris, route, campings,camperplaatsen etc etc!

Op deze site staat een klein verslagje van het opknappen van onze bus!

http://bus-forum.nl/phpBB/viewtopic.php?f=24&t=16957

Binnenkort weer een berichtje!

Liefs Meike & Jelle

Reacties

Reacties

gea

zow hey wat ben jij al druk geweest ja meike jij ook hoor haha.
waar ben je zo flink aan het klussen ?? wie helpt je toch allemaal met de bus ophalen enzo tjonge mijn handen jeuken eigenlijk ook wel een beetje om je te helpen prachtig !!!!! als jullie terug zijn en hij doet het nog kan ik hem lenen hihi .
lieverds ik hoop dat jullie erg veel plezier aan beleven in mijn hart reis ik met jullie mee .
heel veel goeds . xxxx

liefs gea.

Walter

Grappig om te zien dat jullie blauwe lijntje bijna precies hetzelfde is als die van Doeke en mij! Succes met de problemen aan de bus, en veel plezier! We zien jullie onderweg wel ergens haha xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!